Serwis gwarancyjny

Szanowni Klienci,

Priorytetem producentów najlepszych marek oferowanych w naszym sklepie jest wyprodukowanie artykułów najwyższej jakości. Jednak i oni nie mogą wykluczyć wystąpienia usterek w produkcie. W związku z tym produkty oferowane przez sklep objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy, które obowiązują na terenie Polski.

Możliwości reklamacji


Gwarancja

"Gwarancja" - jest to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów który polega na dokonaniu naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora. Jest to bardzo szybki proces reklamacji który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić do sprawności sprzętu. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Nie jest konieczne zgłaszanie niesprawnego sprzętu za pośrednictwem sprzedawcy.

Gwarancja za pośrednictwem sprzedawcy

Identyczna możliwość realizacji gwarancji jak w opisie powyżej - jest to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów który polega na dokonaniu naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. Jedyna różnica polega na tym, iż towar jest przesyłany do nas jako sprzedawcy a my przekazujemy go do autoryzowanego serwisu. Jeżeli skorzystacie Państwo z pośrednictwa naszego sklepu znacząco wydłuży to czas naprawy gdyż nasza firma jest jedynie pośrednikiem który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora przez co czas naprawy wydłuży się nawet do kilku tygodni.

Niezgodność towaru z umową

Jest to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnej sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego konsument może żądać naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy. Natomiast sprzedawca może towar reklamowany naprawić lub wymienić, zależnie czy jedno z przedmiotowych żądań jest możliwe czy też wymaga poniesienia przez sprzedawcę nadmiernych kosztów. W wypadku gdy oba żądania są niemożliwe do spełnienia konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową przez co ten tryb reklamacji jest bardzo czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. A czas w którym konsument może złożyć reklamacje od dnia stwierdzenia wady wynosi 2 miesiące.

Większość sprzedawanych produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane centra serwisowe producentów na podstawie karty gwarancyjnej lub dowodu zakupu.

Okres gwarancji dla danego produktu podany jest zawsze w karcie danego produktu w polu oznaczonym "Gwarancja", zakładka "Informacje dodatkowe".

Bezpośredni kontakt z serwisem wpływa na skrócenie procedury reklamacji oraz oszczędza czas. W związku z tym zachęcamy do kontaktowania się bezpośrednio z odpowiednim serwisem.

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt z naszym Działem obsługi klienta.