FAQ - Pytania i odpowiedzi



Czy zakładanie konta w sklepie jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji, jednak w tej opcji nie będzie mozliwości sprawdzenia historii zamówień a przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z befefitów i promocji dla klientów.

Czy umieszczone na stronach sklepu ceny są cenami netto, czy brutto?

Wszystkie podawane ceny są cenami brutto.

Jakie są sposoby dostawy towaru?

Odbiór osobisty, kurier DHL.
Szczegółowe warunki dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale Warunki dostawy.

Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?

W przypadku przesyłki kurierskiej, czas dostawy w większości przypadków przypada na kolejny dzień roboczy.
Szczegółowe warunki dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale Warunki dostawy.

Czy możliwe jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera?

Tak w obecności kuriera można sprawdzić zawartość przesyłki (ma on obowiązek poczekać). Jeżeli zakup był dokonywany "za pobraniem", to taka możliwość będzie dopiero po uregulowaniu należności kurierowi. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braku części zawartości przesyłki, należy sporządzić z kurierem protokół szkody. Kurier wyposażony jest w odpowiednie druki. Protokół ten jest podstawą do złożenia ewentualnej reklamacji w naszej firmie. Brak protokołu sporządzonego przy dostawie może znacząco opóźnić lub uniemożliwić pozytywne rozpatrzenie reklamacji z tego tytułu.
Sprawdzenie przy dostawie powinno dotyczyć wyłącznie zgodności ilościowej i ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. Oczywiście wszystkie ewentualne wady, które wykryjesz po odebraniu przesyłki, będą rozpatrywane zgodnie z standardowymi warunkami reklamacyjnymi.
Szczegółowe warunki dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale Warunki dostawy.

Co się dzieje, jeśli kurier akurat nie zastanie mnie w miejscu dostawy?

Jeśli kurier nie zastanie nas w podanym miejscu dostawy zadzwoni pod wskazany w formularzu numer telefonu i spróbuje umówić się na inny termin dostawy. W przypadku braku możliwości kontaktu telefonicznego kurier zostawia awizo, z podanym numerem przesyłki oraz numerem telefonu do oddziału firmy kurierskiej. Przesyłka wraca do magazynu kuriera i oczekuje na powtórną próbę doręczenia. Kilkukrotna nieskuteczna próba dostarczenia powoduje zwrot przesyłki do nadawcy czyli do sklepu.

Czy sprzedawane produkty są objęte gwarancją?

Tak, wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję realizowaną na terenie Polski w siedzibie odpowiedniego dla danej marki serwisu.
Więcej o gwarancjach można przeczytać tutaj.

Jakie są formy i sposoby płatności za towar ?

- Gotówka za pobraniem - w tym wypadku należność odbiera kurier dostarczający towar do Państwa. Wartość pobrania nie może przekraczać 10 000 zł, płatność większych zamówień musi być realizowana przez przelewy bankowe.
- Gotówka - zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie
- Przedpłata na konto bankowe - wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie bankowym.
- Przelewy internetowe - przelewy odsługuje PayU.
Więcej o sposobach płatności można przeczytać tutaj.

Czy wystawiane sa faktury VAT ?

Tak. Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci faktury VAT. Dowód zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem.

Czy istnieje możliwość zakupu produktu który nie jest prezentowany na stronach sklepu?

Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach skontaktuj się z handlowcem w celu dostępności szukanego produktu.

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie?

Tak, istnieje możliwość składania zamówień telefonicznych pod numerem 881 005 025 od poniedziałku do piątku od 9 do 17 oraz w soboty od 10 do 15.

Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, co teraz?

Prosimy o kontakt - chętnie pomożemy.